سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی بهترین کفش کفی جوراب افزایش قد 10 سانتی شیراز اصفهان یزد

معرفی انواع راهای افزایش قد با ورزش و کفی افزایش قد

    نظر

اولین چیز مهمی که بر رشد قد  پسان و دختران  تأثیر  دارد  ژنتیک اننها است . ژن هایی که از والدین و اجداد دریافت کردید  تا حد زیادی تعیین کننده قد شما خواهد بود .باید بدانید قد همه افراد بستگی به عوامل ژنتیکی انها داردند، عامل دیگری هست بچه و نوجوانان می توانند با رعایت چند نکته طلایی  قد خود را به حداکثر برسانند. شما از پدر مادر خود بلندتر هستید! بنابراین ، نکات و تمرینات کششی قد و قد را در تمرینات معرفی شده در این مقاله دیگر سایتها  و سایت ما را مطالعه فرمایید


مشکل بلند شدن  قد یکی از بزرگترین دغدغه های بسیاری از دخترانه و پسران است است چه کاری باید انجام دهم تا قد خود را  بلنند کنیم  خوب ، اگر شما بیماری خاصی ندارید ، می توانید بگوییم که ژنتیک تفاوت زیادی با قد و کوتاه قد شما دارد و حداقل 50 درصد را پوشش می دهد.


در این مقاله ، ما مسائل مربوط افازیش قدم موقت یا با ورزش و برخی از تمریناتی را که تأثیر علمی زیادی در رشد قد داشته اند ، آماده نموده اینم. پس ، حرکات را با دقت یاد بگیرید و آنها را در برنامه روزانه خود قرار بدهید. شما به راحتی می توانید این تمرینات را در  هر جایی انجام بدهید و نیازی به باشگاه رفتن و خرج پول الکی ندارید. مخصوصا در این روزهای کرونایی باید مراقب باشید

 

 

تغذیه برای افزایش قد

 


تغذیه سالم برای افزایش قد بسیار مهم است :

باید این را بدانید عزیزان رژیم متعادل غنی از مواد مغذی سالم به شما کمک می کند قوی ، سالم و به قد بلند برسید. این بدان معنی میبادسش که از کیک ، نوشابه و پیتزا خودداری بفرمایید و در عوض سالاد سبزیجات ، غلات کامل ، گوشت سفید  ، میوه و مقدار زیادی لبنیات میب بفرمایید. رعایت رژیم غذایی سرشار از پروتئین و مواد مغذی بسیار مهم است مخصوصا در روزهای کرونایی که باید سیستم ایمنی بدن قوی باشد.


لازم به یاد اوری است که توضیح دهیم پروتئین ها اجزای سازنده قد ، قدرت ، استخوان ، غضروف و ماهیچه ها هستند. پس ، برای رسیدن به قد بلند کودکان، باید غذاهای پروتئینی کافی مصرف نمایید. اگر نمی دانید کدام غذاها حاوی پروتئین هستند ، توصیه می کنیم پست های دیگر سایتها را در مورد غذاهای پروتئینی با کمترین چربی مطالعه بفرمایید تمرینات کششی برای افزایش قد و تمریناتی که بر قد شما تأثیر می گذارد را یادتان نرود.


ویتامین ها و مواد معدنی چقدر مهم هستند :

 بهتر است بعد از مشورت با پزشک خودتا مکمل مصرف نمایید . مکمل ها می توانند با برآوردن نیازهای تغذیه ای به رشد قد شما کمک نمایید. کلسیم و ویتامین های A و D از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. زیرا از استخوان ها حمایت می کند. باز هم تاکید میکنیم به پزشک مراجعه فرمایید مصرف مکمل مولتی ویتامین و کلسیم روزانه توصیه می شود. مهم است که در این مورد از پزشک خود بپرسید. اکنید.مصرف  کلسیم ، شیر و محصولات لبنی است. به اندازه کافی شیر ، پنیر و کره بخورید تا نیاز بدن شما به کلسیم تامین شود. بسیاری از افراد برای افزایش قد از مکمل های ال آرژنین استفاده می کنند. باید بگوییم که قبل از استفاده در بزرگسالی باید با پزشک خود مشورت کنید. در نتیجه ، آرژنین را به طور خود سرانه مصرف نکنید. هر دارویی را باید با مشورت پزشک مصرف شود.



نوشیدن مقدار زیادی آب بسیار مهم است :

اب خودن همیشه خوب است . درست مانند غذا خوردن ، نوشیدن آب به میزان اب  می تواند به رشد سریعتر بدن شما کمک نمایید. وقتی تشنه میشوید، آب بهترین نیاز بدن شما میشود . با این وضع ، حتی نوشیدن شیر ، آب میوه های طبیعی و نوشیدنی های ورزشی اصیل ایده های خوبی برای افزایش قد هستند البته ممکن است برخی ها بهترین مواد معدنی را به بدن خود برسانند اما در کودکی بلند قد نشوندخوردن زیادی آب. اگر از نظر بدنی فعال میباشید و پر تحرک هستید  ، به آب بیشتری احتیاج دارید. همچنین ، خوردن میوه و سبزیجات می تواند بدن شما را تا دو تا سه فنجان آب تامین کند.


 

خواب کافی هم مهم است

 


خواب کافی هم مهم است :

 آیا می دانید که تنها در هنگام خواب رشد  خواهید کرد میدانیم الان پرهایتان ریخته است اما باید بگوییم بدن شما در هنگام خواب هورمون رشد انسانی  تولید می کند. این هورمون به شما کمک  خواهد کرد تا عضله بسازید و قد خود را افزایش بدهید.بچه ها در سنین مدرسه باید بین 10 تا 11 ساعت بخوابند. نوجوانان و افراد زیر 18 سال باید حداقل 9 تا 10 ساعت بخوابند و در حالی که شما می خوابید ، بدن شما خود به خود ترمیم می شود ، بنابراین پس از یک خواب خوب ، احساس بهتری صبح خواهید داشت و تا شب ریلکس هستید.



حرکت کششی برای افزایش قد خوب  است :

کودکان و نوجوانان همیشه به ورزش و فعالیت بدنی تشویق می شوند. این فقط در مورد لذت و هیجان ورزش نیست. بلکه تأثیر مثبتی بر رشد و سلامت دارد. افزایش قد و ورزش یکی از بهترین شیوه ها  برای انجام این کار میباشد.تأثیر ورزش بر افزایش قد بسیار ساده و بدیهی میباشد. ورزش منظم باعث تحریک هورمون رشد می شود و منجر به رشد با کیفیت می شود. علاوه بر این ، ورزش به بدن شما کمک می کند تا مواد مغذی بیشتری را جذب کند


فرم بدن مناسب برای بلندتر شدن :

همیشه صاف بایستید. نحوه ایستادن شما نه تنها قد شما را نشان می دهد. همچنین بر رشد و قد شما تأثیر می گذارد. هنگام راه رفتن یا نشستن پشت صندلی ، از شکل مناسب بدن اطمینان حاصل بفرمایید.باید هیمشه از سلامت صندلی و تخت کار خود نیز مطمئن بشوید و ستون فقرات شما درد نکند. از حالت هایی مانند: نشستن با افتادگی شانه ها ، خم شدن گردن ، پایین آوردن کمر یا قوس کمر خودداری کنید. زیرا همه این ژست ها شما را زشت می کند و قد شما را کوتاه می کند.

 

 

بهترین ورزش برای افزایش قد



بهترین ورزش برای افزایش قد :

ورزش مورد علاقه خود را انجام دهید. اگر والیبال را دوست دارید ، به دنبال آن بروید! اگر به اندازه کافی ورزش می کنید ، به اندازه کافی استراحت می کنید و رژیم متعادلی را رعایت می کنید ، می توانید مطمئن باشید که ورزش به بلند شدن بدن شما کمک می کند (تا زمانی که ژن های شما اجازه دهند).


 

جوراب و یا کفی افزایش قد

 


بلند شدن قد با جوراب و یا کفی افزایش قد :

برخی از محصولات مثل جوراب یا کفی افزایش قد برای بلند شدن موقت قد بسیار مناسب است مثلا اگر قصد رفتن به جایی را دارید که باید قدتان چند سانت افزایش پیدا کنید این محصولات به صورت موقت میتوانید یناز شما را رفع نمایید  ناگفته نماند بهتر است این محصولات را با کفش نیم بوت بپوشیم کلا با کفشهای ساق بلند باید این کفی افزایش قد یا جوراب بلند کننده قد پوشیده شود چون اگر کفشتان کوتاه باشد طبیعی است که ممکن باشد پایتان از کفش خارج شود یا نتوانید درست را بروید. حتی باید یک جوراب جنس خوب زیر کفش بپوشید چون اگر جواب شلو ول باشد و یا حتی پلاستیکی باشد باعث میشود این کفی ها عملکرد دستی نداشته باشند .

 

 

آموزش نحوه استفاده جوراب از افزایش قد

 

 

آموزش نحوه استفاده جوراب از افزایش قد :

فقط آن را در جوراب بپوشید و سپس کفش را بپوشید و هر روز، هر روز را افزایش قد راه بروید این محصول ناب از سیلیکون درجه یک ساخته شده است و می تواند مانند پوست دوم بدون ترک و لغزش روی تخت پای شما بماند. علاوه بر این، آنها یک اثر بالشتکی عالی دارند که باعث افزایش ثبات و به حداقل رساندن خستگی و ناراحتی روزانه می شود. توجه نمایید در تابستان و زمانی که هوا گرم است باید به همراه جوراب افزایش قد یک جوراب نخی استفاده کنید تا پای شما کمتر عرق کند و از کفشهای بی کیفیتی که باعث تعرق بیشتر پا میشوند استفاده نکنید اما در زمستان زیاد مهم نیست چون هوا سرد است و پا به سادگی عرق نخواهد کرد و سعی کنی جوارب خود را به کسی ندهید چون اگر شخص مقابل پاهایش بزرگ تر باشد باعث میشود جوراب کفی گشاد شود.


بلند شدن قد با خطای دید چیست :

بانوان قد کوتاه ممکن است یک کت کوتاه  بپوشند تا قدشان بلندتر به نظر برسد. همچنین پوشیدن کمربند پهن و  کفش بلند راه حلی دیگر برای قد کشیدن است!اقایان می توانند با پوشیدن کفش های  پاشنه بلند قد خود را نشان دهند. طرح های عمودی و پیراهن های رنگی نیز شما را بلند قد نشان می دهد.


در این مطلب قد و حرکات کششی و یا راهای موقت  را برای افزایش قد به شما معرفی کردیم